006 & 008 snart Karin.

2008-11-16 @ 14:40:46
Första snön har nu fallit. Alltid lika kul att se folks olika reaktioner. Vissa uppskattar det, vissa inte. Själv uppskattar jag den om det är snö.  Dvs. att det är drygt 1 dm och det inte förvandlas till slask så fort det kommit. Då är snö riktigt mysigt, älskar att ha på sig lagom mycket kläder när man ute i snöväder och det är varken för varmt eller för kallt. Men snö blandat med slask och varmgrader är bland det hemskaste som finns. Usch, man blir så deprimerad av sånt väder eftersom det påminner om hösten.

Satt och räknade matte när snön började ösa ner. Efter ett litet tag fick jag verkligen julkänsla och det var så oerhört mysigt. Det är inte långt kvar nu, till alla julklappar, värmen, dofterna från granen och allt annat som hör till julen... men framförallt längtar jag till J-VM!


Har nu annars räknat matte ett tag. Ska se det sista Supernatural avsnittet nu innan jag drar igång igen.

Haha, när man tittar ut nu så har nästan allt redan försvunnit.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback