Tack.

2008-05-13 @ 16:58:16

image189

Den här dagen har faktiskt varit riktigt bra, vissa stunder. Dvs. fram till mänken, en liten stund på lunchen, scotrumen och vägen hem.


Förmiddagen var nästan ett rent helvete, så segt och tråkigt. På lunchen fick man sällskap av Joey och Oskar. De var även snälla sedan att följa med till centrum, men tvivlar på att det var pga. snällhet. De tiggde nämligen en massa saker. Sedan tog de varsin vaniljmunk (Joey två), halva min sprite och halva min chokladkaka på vägen tillbaka. Men ord kan verkligen inte beskriva min tacksamhet och hur mycket ni räddade mig.


Sedan var man tillbaka i helvetet, spenderade ungefär en timme på att spela kort på iPoden. Hanna kom där ett tag och lös upp tillvaron genom att fälla någon kommentar.

Pedleden var väl helt okej. Gjorde en massa skratt övningar, typ.


Sedan var det scortum, som vanligt en av veckans lektion med mest skratt under. Eleonore härmade töntar och pratade som dem. Sedan förklarade USA krig mot Tyskland, men Tyskland vet inte om det än.

Eftersom Micaela var sjuk så ställde vi upp en bild av henne mot fönster och satt och pekade på henne när vi saknade henne lite grann.


På vägen hem mötte jag Venus, lika glad och söt som alltid.

Ska nu äta lite mat, åka och förhoppningsvis köpa mobilen och sedan plugga.

Schalle, bilderna finns på bilddagboken ;D

Kommentarer
Postat av: joey

hahha tjena !:P du har ju inte ens nån :P

2008-05-13 @ 19:40:33
Postat av: Jenny

Hahaha, joho! :D

2008-05-13 @ 21:05:22
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback