Sunglasses!

2008-05-25 @ 16:52:05

Kom precis hem ifrån Farsta. Eller från Farsta, mormor och morfar och Farsta.

Åkte ju först med Schalleballe, riktigt mysigt. Vi träffade en riktigt trevlig kille, som visste precis vart han skulle gå. Sen var det en som enligt Schalle raggade på mig, men han var lite för ung för min del.

Åkte sedan till mormor och morfar där mamma grattade mormor. Fick lite fika och så ringde mongot. Åkte sedan hem i två minuter för att sedan åka tillbaka till Farsta med mor.


Allt slutade iaf med tre linnen, en tröja, tre leggings och ett par solglasögon som jag bara älskar!
Tack så mycket Chatlotte.

Ska nu titta lite på Supernatural innan maten, kanske bli lite pedled sen om jag orkar.


KIM HÄLSAR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback