S,S,S,P & F

2008-05-18 @ 13:04:11

God morgon allihopa!

Synd bara att det inte ät någon god morgon. Har hur mycket plugg som helst den här dagen. Scortum, spanska, svenska, pedled och fysik. Så underbart, eller vad säger ni?

Vet redan nu att de defenitvit inte kommer bli någon fysik. Troligen heller ingen svenska. Det allra viktigaste idag är ändå scortum, spanska och pedled. Har nu pluggat scortum i en timme ungefär och orden börjar fastna så det ser rätt så ljust ut.


240721-330  240721-329

Är jag vaknade imorse var jag på shoppinghumör. Var nära att ringa någon, men ändrade mig när jag såg högen med alla skolböcker. Nu har shoppinghumöret försvunnit och ersatts med en annan önskan.

Jag tycker att det vore skit kul med en tjejkväll igen. Sånna kvällar är alltid så extremt roliga och fyllda med en massa skratt och flumm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback