RMK&co.

2008-05-10 @ 11:38:23

Precis som jag förutspådde så har jag träningsvärk i hela benen. Och precis som jag förutspådde så vill jag nu köpa W380i.  Snacka om att man känner sig själv bra.


Var med Karin igår. Precis som vanligt så var det ... nästan mentalsjukhus varning. Vi båda var extremt trötta vilket kanske inte var så jätte bra vid alla stunder. Dessutom kände jag av att jag hade vätskebrist hela kvällen, men orkade inte göra något åt det.  
Det roliga är att varje gång man är hemma hos Karin så hittar man alltid så roliga saker. Igår fann vi tex. legot som vi brukade leka med.


240721-311
Min kamera suger verkligen ...

Idag ska man till Johanna och plugga historia. Vi och Micham hade en redovisning i tisdags, men eftersom ingen var klar sköt vi fram allt en vecka.

Men nu ska jag ut och sola ett litet tag. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback