JAG VILL SE SUPERNATURAL!

2008-05-21 @ 12:11:26

Sitter i NV korridoren, har fysik om en timme. BLÄ!
hade spanska prov för ett tag sedan, det är orsaken till den låånga håltimman vi har nu. Vi har precis avslutat en kort konversation som gick ut på att killen att Anna är konstig.
Jag önskar verkligen att jag hade Supernatural på iPoden. Måste lägga in några avsnitt idag.
Så fort jag kommer hem ska jag slänga mig på datorn, lägga in tre avsnitt i spelningslistan och sedan bädda det mysigt i sängen och bara mysa mig igenom avsnitten ... sen måste jag plugga fysik. Ännu mer blä den här gången!

Messar just nu med Chatlotte. har ingen aning om vad det är vi pratar om. Men kan tänka mig att vi båda är lika uttråkad. Hon var så snäll idag den lilla filuren. Hon räddade mig återigen och följde med mig till centrum. men det kostade mig en muffins.
Nu ska vi dra vidare någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback