Jag & Karin i SWAT?

2008-05-15 @ 09:04:50

Sitter just nu i skolan bredvid Aho. Har egentligen svenska nu, men orkar inte börja med uppgiften. Sitter istället och konverserar. Det stora samtalsämnet är våran lilla tältning som kommer bli av senare idag. Det är en massa snack om den, allt från vilka ska med till att krig kanske kommer bryta ut imorron. ja, vi har en rätt så livlig fantasi här.

Jag drömde verkligen världens sjukaste dröm inatt. Drömde att jag och Karin ingick i ett SWAT team emd en massa andra människor. Rätt som det var hade vi fastnat på ett berg. Då ringde Karin någons i hennes klass föräldrar som kom och hämtade oss. Så skjutsade de mig till ett höghus där några terrorister höll tid. Så vi gick in idt och började skjuta på dem, den snälla mammam och pappan som skjutsat oss blev döddade. Sedan blev vi upp jagade på taket på höghuset. Där låg en fotbollsplan som AIK herrlag tränade på, så då blev vi tvungna att rädda dem. Sen blev allt för grötigt för att jag ska orka skriva om det. Sjukt var det iaf.

Ska nog föröska jobba lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback