Jag ber om ursäkt.

2008-05-06 @ 22:08:02

Jag vet att min blogg på den senaste tiden har blivit så upprepande och tråkigare än tidigare. Men vi (jag) har haft så sjukt mycket i plugget på den senaste tiden. Vilket jag även kommer ha i den närmaste framtiden.

Men lovar att när dessa två närmaste veckorna är över ska jag försöka hitta på roligare samtalsämnen än hur min skoldag/pluggande varit idag. Fram tills dess får ni helt enkelt stå ut.


Nu måste jag nog börja mig i ordning. Mormor och jag bestämde att vi skulle träffas på Anton och Williams tomt ikväll vid midnatt för att hoppa på deras studsmatta. Måste knuta ihop lakan nu så jag kan klättra ut genom fönstret för att inte riskera att bli upptäckt av pappa.

Tror även att jag ska ta med mig en picknick korg.


image302 image303
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback