Inte min dag.

2008-05-11 @ 20:27:19

image189

[/] Köpa mobil
[x] Historia
[ ] Fysik
[/] Pedled
[] Svenska



Som Karin sa, detta har verkligen inte varit min dag.

Den började dock hur bra som helst. Vaknade riktigt tidigt så låg kvar
i sängen och mös länge. Sedan gick man upp för att invänta solen
på altan. Började plugga och hann nästan klart med alla historia.
Låg sedan och solade i 40 minuter innan Karin ringde och ville göra
någon slags plugg grej. Hur som helst skulle vi plugga på till klockan tolv (40 minuter) för att sedan ta lunch. Jag tror att jag aldrig jobbat så effektivt som jag gjorde. Blev sedan tvingad att plugga en halvtimma
till.


Efter det messade hon och ville till Farsta. Så jag och pappa var tvungna att stressa iväg till elgiganten för att köpa mobilen. Dom krånglade till det riktigt ordentligt där och min mobilen råkade ut för
ett äventyr som jag hoppas att jag aldrig råkar ut för.

Efter allt krångel slutade det med att det inte blev någon mobilen. De kommer tidigast på tisdag. USCH.

Hämtade upp Karin och åkte till Farsta. Det slutade med ett linne, en klänning och en skjorta. Men ska troligen lämna tillbaka skjortan.

Om det inte hade varit för Karin och hennes Farsta så hade jag faktiskt hunnit med ett eller två kryss till. Men vad gör man inte för den tjejen?


Imorron är det programdag. Vi ska åka till Skansen med den andra NV-klassen. Ska faktiskt bli riktigt kul.  

Ska dessutom gå och lägga mig tidigt idag. Det är hockey inatt, ska upp och kolla på den. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback