Inte en sak, ett namn.

2008-05-21 @ 07:16:45

Såg ytterligare några avsnitt av Supernatrual igår. Jag säger bara en sak, DEAN. Dean Dean och Dean, okej det där var fyra ... och ingen sak.

Den dära killen kommer så roliga kommentarer ibland. Men eftersom jag är för upptagen med att vara rädd tar det en liten stund innan jag fattar det han nyss sa faktiskt var roligt. Så skrattet brukar komma en minut efter skämtet. Känner mig lite mobbad, men vad spelar det för roll? Det är ju ingen som sitter bredvid mig och hånar mig.


240721-336

Idag blev skulle jag visst bli strypt av en liten flicka precis innan jag vaknade. Det hände inte. Snacka om tur.
Har spanska prov om några timmar, börjar bli lite nervös nu, trots att jag vet att jag kan det mesta. Får läsa igenom allt en gång till på historian.

Just det, det är fotboll idag också. Blev påmind igår av Micaela Hamrin. Av alla människor så är det hon som påminner mig. Blev lite chockerad.

WOSHA.

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :)
kram

2008-05-21 @ 07:25:10
Postat av: Jenny

Tack så mycket. :) Detsamma.

2008-05-21 @ 07:32:58
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback