Imitations guden

2008-05-07 @ 21:58:31

image189

HAHAHAHA, tror att det här är tretionde gången på tio minuer som jag lyssnar på Johans imitation av Karins skratt. Så klockrent! Kan inte sluta skratta åt det.


Usch, imorron är det nationella. Även om det känns som jag kan det nu, så vet jag att jag imorron kommer få världens ångest efter provet.
Dessutom har vi scortum läxa tills imorron, tack vare Micaela Hamrin, och jag har inte ens tittat på det än. Nästa scortum lektion ska jag ta med mig en påse som jag kan sätta på huvudet. Så jag inte kan se hennes hundvalps ögon som hon får när hon försöker övertala mig till något.


För övrigt kan jag berätta att jag är riktigt stolt över mig själv. Bestämde mig imorse för att jag idag skulle vara snäll mot Karin, något som jag helt oväntat faktiskt lyckats med. Har under dagen kommit på mig själv flera gånger när jag kommit in på mitt sanna jag, men har i sista stunden ändrat mitt ordval till något ... snällare.
(Åter igen, tack Karin!)


 

Som avslutning för detta inlägg och bloggandet idag vill jag bara säga:

Schalle jag saknar dig, jätte mycket.


Ali <3 Bali.

Kommentarer
Postat av: joey

joey

2008-05-09 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback