Español y/et scortum.

2008-05-17 @ 13:42:38

Det var ju Footloose igår. Det var helt underbart, om man bortser från min plats. Blev på nytt kär i Peter Johansson, han är så söt. Jag älskar hans utstrålning, och hans röst är helt underbar. Utan tvekan Sveriges bästa.
Återigen, Tack Anna. <3


240721-327

Idag och imorron är det bara plugg som gäller. Inte kul alls, jag har blivit så fruktansvärt skoltrött. Trots att jag nästan är helt säker på att detta är den sista helgen med plugg, så finner jag ingen motivation att plugga. Hur jag än försöker så finns det verkligen ingen ork.

Fast des två prov jag har i början av veckan är väldigt betygsavgörande. Om jag skriver ett bra scortum prov på måndag kommer jag få VG i slutbetyg, ganska osannolikt eftersom jag inte fattar sista sidan. På onsdag har jag spanska prov. Ligger just nu på ett VG, men om jag skriver bra kan jag kanske förhoppningsvis få ett MVG.

Aja, jag har ingen att förlora. Ju tidigare jag börjar desto bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback