En hemsk tanke.

2008-05-19 @ 16:29:52

Jag på ett sådant extremt dåligt humör just nu. Tror att det är för att jag är hungrig, men vet inte säkert.

Är helt slut i hela kroppen och är jätte trött, och hängig.

Ska snart börja plugga spanska och efter det fysik.


Den här skoldagen var inte så himmlans rolig. Fick reda på att jag klarat NP i matte B (jippie). Fick sluta en timme tidigare från engelskan, men det var bara skit eftersom jag hade scortumprov vid tre.  Michm och jag gick och frågade Sara om vi inte kunde få göra det tidigare men den scortumen sa nej. Kändes jävligt onödigt när provet var klart. Fick vänta en timme för få skriva et prov som jag skrev på tio minuter. Vet även att jag garanterat inte kommer kunna höja mig.

För övrigt blev jag trackad på gång på gång för att jag skuriver om hockey och fotboll i min blogg. Men men, vem bryr sig? Man ska ju skriva om de sakerna som berör och påverkar än. Och vad vore Jenny utan hockey och Arsenal? 


image334
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback