Den bästa filmen någonsin.

2008-05-30 @ 21:16:58

Herregud vad jag har gått mycket idag. Känner det i hela kroppen, framförallt i benen och fötterna. De värker som jag vet inte vad. Känner mig rätt så nöjd över denna dag. Har som sagt gått jätte mycket. Har knappt druckit någon cola, jag lovar! Har inte heller tittat på någon Supernatural idag, snacka om hemskt!




Ikväll är det verkligen världens underbaraste och bästa film på tv. Green street hooligans. Jag verkligen älskar den filmen. Den börjar tio över tolv på trean. Eftersom jag är så fruktansvärt trött nu så funderar jag på att sova en liten stund innan filmen. Så jag orkar se hela och sedan gå upp tidigt imorron. Har stora planer för imorron.
Aja, får se hur det blir med det.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback