"Cause am a awesome brother"

2008-05-21 @ 22:05:27

Ett år har gått, tiden går verkligen fort.


Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Har inte suttit vid datorn idag en endaste stund.

Utan har istället ägnat dagen åt nyttiga saker, eller vad man ska kalla det. Det första jag gjorde när jag kom hem, var som planerat, kollade på Supernatural. Måste bara säga att jag faller för den serien mer och mer för varje avsnitt jag ser.

Åkte till Farsta en snabbis för att köpa nödvändigheter (puder och parfym). Fick sedan åka hem och räkna fysik. Lärde mig Newtons tredje lag och kraftmoment.


Tittar just nu på fotbollen. Chelsea gjorde nyss mål, YEES! Ska snart gå och lägga mig och titta på fotbollen. Är hur trött som helst.
Imorron har man verkligen världens underbaraste dag ... not. Börjar halv nio som vanligt. Första lektionen är svenska som håller på i en timme. Efter den har jag en håltimme på fyra timmar. Anledningen till det är för att jag varken har spanska eller matte längre, är så jävla bra så har klarat kurserna och slipper omproven. Ska troligen åka hem då, skriva novell och titta på Supernatural. Längtar redan : )

Men nu ska jag göra mig i rodning för andra halvlek och möte med John Blund.
God natt på er alla!

240721-337

Just det, lovade Karro att lägga upp bilderna. Den tjejen hade en del saker att vara stolt över idag.
Aja, bilderna finns på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback