Bara 5 veckor kvar!

2008-05-05 @ 20:11:37

Har nu räknat matte oavbrutet i två timmar, kan säga att det inte gjort mig klokare inom det området. Har inte ens börjat med fysiken, kommer troligen inte göra det imorron heller. Vilket betyder att det kommer inte ske förens på onsdag, alldeles för sent.

Just nu är jag så jävla trött så jag sitter och fryser. Men det är iaf lite positivt på ett sätt. Hade planer på att gå och lägga mig tidigt så jag kunde orka upp och se hockeymatchen inatt. Var orolig att jag inte skulle kunna somna, men det verkar ju inte vara något större problem nu.


image300

Fan vad jag önskar att den här veckan vore över. Det är bara för mycket just nu i skolan och det går inte att vända allt till något positivt. Dessutom innehåller nästa vecka en händelse som jag verkligen har längtat efter. Footloose på fredag, Peter Johansson!


Ska väl försöka ge mig på fysiken nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback