Volleyboll idag. :)

2008-03-14 @ 07:14:57

Är helt klar nu. Väskan är packad, jag är sminkad och påklädd och frukosten åt jag precis upp. Så, vad ska man göra nu i väntan på busspromenaden? Tänkte precis påpeka hur kallt det verkar vara ute, men när jag vred lite på huvudet och tittade ut så ser det faktiskt ganska tidigt våraktigt.  Hoppas också att det är så, fast varmare.


Idag är det fredag, äntligen! Det betyder ju såklart först och främst helg. Men även idrott och volleyboll. Jag kan verkligen inte fatta att jag har gått och längtat efter den här lektionen hela veckan, det är ju idrott vi pratar om! Men det kanske är för att Micham har lovat att dansa för igen. Vilket hon egentligen har gjort lite då och då under veckan, men aldrig på riktigt.

image205

En annan sak som verkligen har förvånat mig är hur jag gått från mitt beroende av Drake & Josh till att inte titta på det överhuvudtaget på flera veckors tid. Jag är rätt så skillad.

För er som vill ha ett gott litet skratt kan ni läsa inlägget innan. Ta rubriken på inlägget, bokstavligen
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback