Still in chock

2008-03-23 @ 16:47:09

HAHAHA, fick precis världens sjukaste GB av från en kille på pa. Har aldrig snackat med honom förut och så när jag loggade in så hade han skrivit detta:

"Hej, jag undrar om du vill ha en slav via nätet? en som du alltid kan behandla som en loser och förnedra. Kan vara din pengaslav och läxslav."

Man vore ju dum om man sa nej.


Sitter nu annars och väntar på att klockan ska bli fem. Chelsea - Arsenal. En riktig toppmatch.

Lyssnar även på musik, såklart. Just nu spelas Butterfly kisses, älskar den låten.

Så väntar jag också på Karins film, den håller på att ladda. Karin om du inte fattade det så var det verkligen en helt underbar sjukt braig överraskning. Blev mållös när jag såg den och det var just därför jag inte sa så mycket.

Blev lite chockad över att du kan göra något som var så bra.
 
Har även döpt mitt spöke nu, eller har iaf kommit på förnamnet. Rufus Filgren. Om ni har några bra förslag på mellannamn så kan ni ju alltid höra av er!

Kommentarer
Postat av: Mickis

kan han inte få heta machim (nästan micham baklänges) :)
Han kommer ju vara så förskräckligt cool då :D

2008-03-23 @ 19:23:05
URL: http://michams.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHAHA, Rufus Machim Filgren.

2008-03-23 @ 19:55:53
URL: http://jennhe.blogg.se
Postat av: marre

Så... fick han bli din slav? :)

2009-08-06 @ 16:05:47
Postat av: hej

Hej, Jag är en kille på 25 år, om du fortfarande söker en moneyslave, så finns jag här för dig.

2010-03-01 @ 17:41:55
Postat av: Nurre

Hej :)

Vill du ha en pengaslav så hör av dig :) betalar allt du säger åt mig!

2010-05-17 @ 02:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback