Snart på hemligt uppdrag!

2008-03-24 @ 20:38:32

Kom precis hem från mormor och morfar. Mycket tidigare än planerat. Men lilla Karin ringde och undrade om jag inte vill sova över hos henne, och när hon ringer och håller på att bryta ihop i telefonen så är det svårt att säga nej.


Vi bestämde tidigare idag att vi ska gymma imorron, och att vi ska träffas kl. 08:00 i Skogås. Kändes redan då lite väl för optimistiskt, iaf för Karins del. Undrar verkligen hur det kommer gå nu, när jag ska sova hos henne och med tanke på de planer vi har för ikväll. Har ingen lust att berätta vad de handlar om, vissa saker är för privata för att tas upp här. Hoppas bara att det inte blir lika pinsamt som sist. HAHA.

Dessutom har jag en rätt så jobbig huvudvärk nu. :/


Shoppingrundan idag då. Ja den gick så skit som den egentligen kunde gå. Hittade inga skor, inte de som var tänkta att hitta iaf. Hittade en massa andra som man försökte tjata sig till. Jeansen och jackan var inte så fina som jag hade trott och mobilen var bara skit.

Men jag köpte iaf en jätte fin klänning som jag blev förälskad i. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback