Skoldagen, avklarad.

2008-03-12 @ 12:27:00

Kom hem från skolan för någon timma sedan, eller egentligen kom jag hem nu eftersom jag gick till mormor och morfar ett tag.

Ja, idag var det programdag och precis som väntat så var det ganska intressant att lyssna på Patrik Apslund och hans historia. Han pratade på i ungefär 40 minuter och sedan fick vi ställa frågor. Efter det slutade vi. Så skoldagen idag var väldigt kort, sisådär en timma.


Det roliga är att nu när jag sitter här hemma så har vissa i skolan inte ens börjat sin programdag. Iaf inte de som har juridik, de börjar tydligen kl. 13:00. Haha, synd Mickis. Hoppas iaf att du hade en mysig lektion med Javier. ( :


Nu ska man plugga som fan. Ska rätta min historia uppsats och sedan är det spanska som gäller.

Funderar på att gå ut och springa lite senare, men får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback