S.H

2008-03-08 @ 21:17:45

Om det är någon som jag är avundsjuk på så är det Stefan Holm.

Innan jag går in på varför så vill jag berätta två helt oväsentliga saker.
Den ena är att han har samma fokuserade blick som Fredrik Ljungberg ... behöver jag säga något mer? 
Det andra är att har han världens sötaste öron. Utstående, precis som en liten teddy björn. Det är så gulligt.

image187


Nu över till avundsjukan. Egentligen så är det ingen avundsjuka ska nog egentligen påstå att jag beundrar honom istället. Hur som helst så syftar jag på hans psyke. Herregud vad stark han är mentalt.

Helt ärligt så orkar jag inte gå in på varför. Om ni har någon som helst koll på hans karriär så borde ni förstå, annars så är ni nog inte ens intresserade.

Ville bara få det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback