Så stolt.

2008-03-04 @ 17:01:08

Kom precis hem från skolan och är vrålhungrig. Känns som jag kommer dö av hunger, men jag orkar inte göra något att äta ... är för hungrig.

Jag vet att jag har flera miljoner olika saker som jag vill skriva om, men just nu kommer jag knappt på några av dem. Så om någon känner sig utstött för en viss upplevelse inte skrivs om så ... ta det inte för hårt.


Ska väl börja med den bästa nyheten, förutom att det är fotboll om några timmar, så kom Mickis på idag att morgondagen kommer börja med en sovmorgon eftersom vi har eget arbete på historian. Det är inte heller en liten sovmorgon, nej imorron börjar man kvart i ett. Sedan har man två lektioner och slutar dock vid fem, men SOVMORGON!


Nu är det så att jag tycker att alla ni som känner mig, eller som bara läser bloggen ska vara riktigt stolt över mig. Idag på matten så jobbade jag faktiskt. RIKTIGT BRA. Jag skojjar inte, jag Jenny Filgren jobbade på mattelektionen och jag fattade. Det berodde nämligen på att man satt bredvid Johanna så vi arbetade tillsammans och hjälptes åt. Vi gjorde en hel sidan. Så jag är verkligen jätte stolt.


image167
Nu ska jag kolla på tv lite i väntan på maten och sedan ska jag plugga.
WOSHA.
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Hahahs . Sluta mobbas nu jenny !

2008-03-04 @ 17:19:49
URL: http://ahvanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback