Programdag.

2008-03-12 @ 08:54:52

Börjar vid tio idag då. Ska sitta och lyssna på en föreläsning som inte kan ta så jätte lång tid och sedan slutar jag. Underbart! Tror faktiskt att det kommer bli riktigt intressant.

Fast när jag tänker efter så känns det lite ledsamt att man kommer missa Javier när han pratar engelska. Det är verkligen något man skulle kunna skratta åt. Har sett framemot denna dag bara för det. Men men, man kan inte få allt här i livet.


Denna dag kommer man även få klara sig utan Micham och hennes idéer. Hur kommer detta gå? Vem ska man då kunna få en skratt attack med?

Kom precis på lösningen! Jag får sätta mig bredvid Mingis och vara snäll mot Anna. Haha.


Började helt plötsligt tänka på lilla JB som är i Gambia nu. Lyckost. Hoppas du har det underbart där ... nere (?) lilla gumman, och att du blir riktigt förvirrad när folk pratar wolof eller vad det nu heter.
Ska göra mig i ordning nu. Skriver senare.

image201
Sötare flickor finns inte!
Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Godmorgon, ha en riktigt fin och härlig Onsdag!

2008-03-12 @ 08:56:28
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

skönt att börja senare :)

2008-03-12 @ 08:57:06
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback