Mums mums på Karin.

2008-03-13 @ 21:56:00

Som väntat så var dagen fylld med skatt och riktigt roliga händelser.

Det började med att en mycket ambitiös skoldag ifrån min sida. Jobbade på mycket bra på matten och hann med en hel trots att Micham och Johanna störde mig. Haha. (a) På fysiken var jag och Natta ambitiösare än vad vi någonsin varit! Vi hann med en labbrapport, vilket betyder att vi bara har en kvar att lämna in.

Träffade sedan Schalle och vi började bege oss mot Farsta och Loserholmen, som det nu mera heter. PÅ vägen dit pratade vi om allt ifrån döden till Karin.


När vi väl kom fram till byggnaden som Karin kalla för skola så vägrade hon att gå någonstans om vi inte kom i skolan. Så vi steg in i klostret och bekantade oss lite grann med den kristna omgivningen. Vi hittade en hel prinsessor och en manstoalett, innan Karin kom och hämtade oss.

Efter det begav vi oss mot donken för att äta. När vi var klara där kom Schalle på historian att hon hade köpt mums mums häromdagen och att jag hade satt mig på dem så vi skulle nu åka till Farsta för att köpa nya till henne. På tunnelbanan dit så babblade vi på som vanligt om allt viktigt här i livet.


När vi kom till Farsta och skulle köpa mums mumsen så träffade vi Angela och Sofie och en vän till dem. Har inte träffat Angela på jätte länge så det var en trevlig överraskning. Efter inköpet av mums mumsen begav vi oss mot bussarna eftersom Oskar skulle komma. När vi väntade så dök Angela, Sofie och vännen upp andra sidan av glasen på Åhléns. Karin begav sig dit för att vara Karin. Schalle och jag hade redan tagit våra mums mums och såg då chansen att sätta vår plan som vi planerat sedan i måndags i verket.

Så Schalle smög upp bakom Karin och tryckte upp den första mums mumsen i ansiktet på henne och jag kom sedan efter med min. Det tog ett tag för att reagera och jag hann börja bege mig mot donken för att hämta servetter, Karin började då jaga mig och kletade ner min tröja med en äckel vit sörja. Men hon vågade inte att gå på Schalle.


Efter det följde jag med Karin hem och skulle hjälpa henne med tyskan. Tror inte att jag var till så mycket hjälp och vi fick inte mycket gjort. Jag fick hennes super otroligt braiga överraskning, och jag måste erkänna att den var riktigt bra. Tack så mycket gumman.

Eftersom jag sedan var barnvakt åt den saken så var jag tvungen att roa henne med lite barnsliga sätt.

Kvällen spenderandes sedan med att prata om gamla goda minnen, riktigt mysigt.  


image204

Dagens citat:

Karin : "Jag har slutat skratta så nu."
Två minuter senare

Karin: *HAMSTERSKRATT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback