Mitt favorit spöke.

2008-03-22 @ 22:35:57

Vill ägna en liten tanke till Micham som ligger hemma med en 40 graders feber just nu. Inte kul alls.


Är på ett jätte bra humör just nu. Fick en liten påsk present tidigare idag av mamma och pappa. Den kommer låta skit tråkig men jag är jätte glad över den.

Det är en liten lampa som ser ut som ett spöke, och trycker man på huvudet på börjar den lysa blått.

HAHA, låter som en 3-åring just nu. Men jag tycker den är jätte gullig. Sedan jag såg den i katalogen så har jag inte kunnat sluta tjata om att det skulle vara helt perfekt i mitt rum.


image219

Imorron är det en superduper braig söndag! Kommer troligen få ett påhopp av Johanna nu, men bryr mig inte. Det är nämligen toppmatcher imorron. Det börjar med Manchester United - Liverpool och sedan Chelsea - Arsenal. Kan det bli bättre?

Så imorron gäller bara två saker, matte och fotboll. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åh jenny, va gullig du (och ditt spöke) är! :D

2008-03-23 @ 12:22:33
URL: http://michams.blogg.se
Postat av: Jenny

Visst är vi? :D

2008-03-23 @ 16:34:58
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback