matteläxa, nästa.

2008-03-19 @ 19:00:26

Dagen började så bra som den bara kan. På bussen till skolan fick man se JB. Man blev lite glad, var faktiskt nära att börja skratta precis innan hon gick på bussen. Hon gjorde en sådan typisk JB sak.

Första lektionen var historia, det verkar som jag har hamnat i något sorts trend. Är jätte ambitiös nu för tiden på dessa lektioner och skriver ner allt Gunnar säger, enda tills han börjar babbla för mycket och drar iväg för långt ... då orkar jag inte längre.

Sedan var det rast, en rast som är för tråkig. Mer än halva klassen har mänk då, inget illa menat till alla andra.

Micham åkte hem då, den lilla flickan är sjuk. Krya på dig.

Sedan hade vi spanska som var riktigt lång idag. Lunchen idag bestod av påskbord och det smakade för jävligt. Jätte äckligt verkligen. På svenskan övade i aulan och sedan hade vi fysikprov. Ska inte kommentera det överhuvudtaget.


Efter det åkte jag bussen hem med Johanna. Fick gå hem i snö ovädret. Bakade en kladdkaka när jag kom hem, som jag ännu inte smakat på och kollade på How I met you mother. Har nu övat på mitt svenska tal som jag ska imorron, jag hatar att hålla tal. Ska snart ge mig på matte läxan tror jag.


Dagens samtalsämnen var inte fysik eller fotboll ... eller några nya tecken för den delen. Nej det var nog mitt och Johannas nya favorit ämnen. Jag kallar det för närkontakt.  

Ska även tillägga att Mingis kan vara riktigt elak ibland och Carro, om du vill att jag ska skriva om dig får du väl göra något som kan skriva om.


Dagens höjdpunkt var definitivt när Annas bror Oskars kompis lekte med Gustavs älskade akvarium, och när han sedan kom på honom fullt sysselsatt med att gömma rengörningssaken.


Fan, nu blev det långt iaf. :/  

Kommentarer
Postat av: Carro

Jenny, jag ska visa dej att det går att skriva ett inlägg om någon även fast denne inte har gjort nåt kul. Jag ska skriva om dej!

2008-03-19 @ 19:17:44
URL: http://jagecaroline.blogg.se
Postat av: Jenny

Men hurru, jag är ju rolig.. och det vet du! ;)

2008-03-19 @ 21:08:11
URL: http://jennhe.blogg.se
Postat av: Mingis

hihihihihi xD

2008-03-20 @ 18:42:07
Postat av: Jenny

Du ser, Mingis skrattar.

2008-03-20 @ 21:00:48
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback