måndagen den 10 mars 2008.

2008-03-10 @ 15:22:32

Kom precis hem från skolan.

Denna dag var fylld med sms från alla möjliga folks mobiler till alla möjliga olika människor, och som vanligt fylld med skratt.

Vi började med våran pjäs på svenskan idag. Jag blev den femte dvärgen, vad det nu innebär. Jag har sammanlagt fyra repliker, men två av dem ska säga av alla sju små dvärgar så de räknas knappast.

Spanskan idag bestod endast av en massa sms skickandet och nästan samma på matten. Men det var även lite snack invävt där.

Engelskan var utan tvekan den bäste lektionen idag. Johanna påstod att jag hade bjudit henne på kokain som jag har i ficka vilket både gav henne hicka och gjorde henne hel flummig. Vad det nu var som gjorde henne så spelar ingen roll. Satt och var lite små stolt över mig själv att jag lyckades få henne att skratta gång på gång.

Blev också jätte glad när hon började skriva en rapplåt om mig. ( :


Micham var nog även riktigt stolt idag eftersom hon inte kunde sluta göra sin robot dans förens efter lunchen då hon blev sysselsatt med annat. Den tjejen kan verkligen dansa.


Bussresan hem var också fylld med en massa flumm från mig och Johanna. Vet ärligttalar inte vad det var vi skrattade åt nu när jag tänker efter, men roligt var det iaf.

Ska nu börja plugga spanska, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback