Karin see you.

2008-03-26 @ 23:41:05

Vad blev resultatet för denna "effektiva" dag, förutom en extremt trött Jenny? Ja, faktiskt så är jag lite stolt över mig själv. Det blev 3 sidor mattematik, ett halvt städat rum, två tvättar och 9 Angel avsnitt.

Just nu lyssnar jag på lite musik och försöker bestämma mig för om jag ska lägga mig eller kolla på tv. Tror det började något roligt runt ett på någon kanal, men är inte så säker på om jag kommer orka vara uppe till dess och ännu mer tveksam till om jag kommer orka kolla klart på programmet.


image222


Landskampen då. Såg ungefär 1½ halvlek av den. Vad ska man säga? Sverige klarade sig faktiskt mycket bättre än väntat, och blev lite förvånad över resultatet. Men å andra sidan så hade inget av lagen sina bästa spelare med sig. Hur som helst så stor spelade verkligen Svensson och Isaksson.

Jag är så glad också över att Rosenberg äntligen börjar lyckas i landslaget. Tjabban, gjorde bort sig totalt, men sådant händer.

Dessutom kan jag verkligen inte fatta hur man kan börja med Allbäck på bänken. Han är troligen Sveriges bästa anfallsspelare. Tänk på, killen levererar varenda match han får spela, även om det bara är 20 minuter.


Nej, nu börjar jag komma in på fotbolls snacket igen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback