Jenny is the sccoer expert.

2008-03-12 @ 18:40:18

Karin och jag har alltid haft en rätt så hetsig diskussion när det gäller Zlatan och hans talang. Karin har hela tiden påstått att han är bäst, medan jag hela tiden har sagt att han är en överskattad liten fjolla. Så just av den anledningen började jag asgarva när jag fick detta sms från henne:

"Jag har också börjat följa champions league och ... jag har insett ...... att .......... Zlatan .... inte är så bra ändå :/"


Tänk vad mycket bråk, tjafs och framförallt tid vi hade sparat om du bara lyssnat på mig från början din lille dummer.

Men hur som helst, det är ändå dina brister som får mig att älska dig äckelpanna. 



image202
Kommentarer
Postat av: Karin

tror inte diskussionen är över än...faktum kvarstår ju faktiskt att han är ganska snygg ;D
snyggZlatan

2008-03-12 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback