jag och Anna och en massa raggningsrepliker.

2008-03-07 @ 16:49:38
Nu sitter man här igen med Anna och läser raggningsrepliker. HAHAHA, den del är riktigt klockrena.

"Blommor är röda och violer är blå, din fitta är rolig och du likaså."
"Tjenare sexbomb, står du här och tickar?"
"Fryser du? Det borde du göra, för du har varit naken i mina tankar hela kvällen."

Fast jag gillar den jag kom på allra mest, "Hej, vill du följa med mig hem och titta på min majsorm?"
Nu är vi defenitivt redo för att gå ut och ragga. ;)


 Hahaha, skrev det för två timmar sedan innan idrotten. Kan säga att det nu står klart att det är någon av dessa två raggningsrepliker som jag kommer att falla för.

"Jag är en trollkarl. Kom hem till mig så kan jag visa några trix."

"Visa trosorna så får du popcorn!"

Dagen började inte så himmlans bra. På vägen ut till bussen kom jag på att vi egentligen hade sovmorgon. MEn det gjorde inget eftersom även Mickis och Johanna hade glömt. Men Johanna den dissaren stack iväg på SP's mattelektion så jag var ensam kvar med Mickis som läste högt om Kuba's histroia för mig. Så istället läste jag ut Mannen utan öde.
Några timmar senare så satt jag och Anna och läste raggningsrepliker som jag nämnde i det tidigare inlägget. På pedleden höll Sofie och Johanna lektionen så vi bakade Chokladbollar, MUMS. Sedan avr det dags för ytterligare några raggningsrepliker.

På idrotten hade vi volleyboll. Idag slog Mickis alla rekord. Fy fan vad den tjejen flummade ut. Detta måste nog ha varit den roligaste lektionen någonsin. Låg och garavde på golvet minst fem gånger inom en halvtimma. Djungelvolleyboll, är nog det roligaste som finns.
Dagen's idrottlektion fick en verkligen att inse hur man triva i den här klassen, den är så underbar.

Måste säga att jag redan hade träningsvärk när jag gick till skolan, men nu har jag en träningsvärk som är tio gånger värre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback