Jag gillar majs, det är najs.

2008-03-04 @ 10:17:43

Sitter nu i datasalen på SP, med Mickis och Johanna. Fick precis ett smsn från lilla solstrålen Lisa så allting kände mycket bättre. ( :
Annars har den här dagen faktikst varit mer än bra frma tills nu. Det bröjade med att på mänken så skulle vi välja en bok att läsa. Det blev en bok om en liten judekille som levde under andra världskriget. När vi bestämt oss för boken och skulle gå tillbaka till klassrummet för att läsa den så ser vi att u högra hörnet står det lästläst. När vi sedna börjar läsa den så förstod vi vad det menades med det. Boken betsår av en stor text och med kanske tre stycken på varje sida. Raderna består av max fem ord och spårket påminner om Tarzans grammatik.
Jag och Mickis hade jätte roligt åt den vid vissa tillfällen.

Idag fick jag även reda på av Natta att det finns två fortsättningar på min älsklingsberättelser. Berättelserna om de tre muskertörerna. Jag kan säga att det gjorde min vecka, hade nästan lust att brista ut i en glädje dans när jag fick reda på det.
Dessutom så vet ni alla säkert redan om detta, men för er som inte så berättar jag det nu ännu en gång, ikväll är det fotboll. Döm mig inte som värsta fotbollsnörden nu. För det är jag verkligen inte, inte på långa vägar. Men just den här matchen har jag sett fram emot så länge. Milan - Arsenal. Fabregas och Eboue!

Ja, och sen har vi ju latin senare idag ... 
Haha, den här dagen blir ju bara bättre och bättre. (:  
IBM, man
.

Veckan's citat sades av Micaela Hamrin.
"Jag gillar majs, det är najs."

Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Vhahah är de?

2008-03-04 @ 10:35:32
URL: http://Ahvanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback