Ingen aning.

2008-03-10 @ 19:17:37

Det har inte hänt så himmlans mycket sedan jag sist skrev. Tiden har mest gått åt för att plugga spanska. Jag säger bara en sak, usch. Men för att vara ärlig, så ska jag säga att den största tiden har egentligen gått åt till en helt annan sak, en liten pinsammare sak. Har nämligen kollat på mitt senaste inlägg ett flertal gånger. Det var faktiskt så att jag hittade just den bilden som finns där på Drake Bell när jag skrev det inlägget.  Jag blev kär, på direkten. Så har tittat på den bilden flera gånger om nu och kommer troligen göra det de närmaste dagarna framöver.


Är helt slut och längtar verkligen efter att få krya ner i sängen för att sova. Men innan det ska jag titta på mitt nya favorit program. Haha, om man nu kan kalla det för det. Har nämligen fastnat för ett amerikanskt program som går på måndagar. Det heter jakten på nätpedofilerna. Orkar inte förklara vad det gåt ut på. Vet också att det låter skit trist, men det är så kul och se alla helt idiotiska bortförklaringar.  


Såg precis Johannas namn på msn och ska säga att jag blev riktigt rörd/stolt.  

Kom även på att jag lovade Anna att jag skulle lägga upp en specifik bild på henne. Tror att jag redan har gjort det, men hittar den inte i albumet. Men det gör ju inget om den råkar dyka upp flera gånger, Anna är ju så fin så.  (:


image191

Haha, det har varit mycket kär i denna dag, men även sådana dagar dyker upp. Ska väl då också passa på och berätta att jag tydligen älskar Micham och att hon är den roligaste personen jag mött om man frågar henne.

Dessutom älskar jag tydligen Anna ... om man ska tro på min hand.

Mingispingis den latmasken härmade mig idag och sade upp våran vänskap. Men hon kommer komma krypandes tillbaka imorron, det kan lova.

Nu blev det ett långt inlägg iaf. Aja, försökte väl hålla mig borta från spanska böckerna så gott som jag kunde. Måste hur som helst tillbaka till dem nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback