Igår kom inte tomten.

2008-03-20 @ 06:59:27

Torsdag, eller skärtorsdag. Det betyder sista dagen i skolan, det betyder utvecklingssamtal, det betyder tal, det betyder volleybollturnering och det betyder halvdag. Skiter nu i om nästan alla andra man känner redan fick lov igår. Skryt om det om ni vill, jag bryr mig ändå inte.


Jag har märkt att jag sakta börjar lyssna på min musik, som vissa skulle ha sagt, igen. Den senaste gången jag lyssnade på Drake Bell tror jag var i helgen.

Lyssnar just nu på någon remix av Total Eclipse Of The Heart. Skulle inte påstå att den är så bra, men ge mig några dagar och sedan kommer jag nog älska den.


Helt ärligt så har jag ingen aning vad jag prata om, så ska bara sluta nu.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback