Happines.

2008-03-13 @ 07:08:45

Igår kände jag hur ilskan bubblade inom en, men istället var jag helt likgiltig utan på.

Jag tror inte jag har varit så sur på flera veckor. Anledningen var att min ipod total fuckade sig och man kunde varken stänga av den eller göra något med den överhuvudtaget. Datorn kopplade inte ens när satte in sladden.

Så jag låg och muttrade och var sur över det hela natten, och jag kan säga att det påverkade mina drömmar.


När jag sedan vaknade så gick jag upp för att kolla om den fortfarande hade hakat upp sig på "I know", men det hade den inte. Den var helt svart. Så jag provade starta den och då fungerade den precis som vanligt. Så nu har jag iaf en ipod! : ) Så dagen kan itne bli bättre.


image203

Ska spendera eftermiddagen med Bali och Hamham. Det var länge sedan och ska bli rikigt kul, så kan tänka mig att jag har jätte mycket att skriva om ikväll.

Just det, mamma visade nyss en insändare i tidingen om att man skuel sluta skräpa ner naturen. När jag hade läst klart tittade jag vem som hade skrivit den, det var ju lilla Lollobollo! ( : Mycket bra skrivet, håller verkligen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback