Futboll.

2008-03-11 @ 20:45:38

Om bara några minuter är det fotboll. Är faktiskt ganska förväntansfull fast det är så dåliga lag. Hejja Liverpool!
Hoppas fjollan ramlar och bryter en nagel, isf kommer han tvingas bäras ut på bår.
Åkte med bror när han åkte till Prix för ett tag sedan, köpte en läsk och en chokladboll då. Nu känner jag hur det vattnas i munnen efter dem.

Har sovmorgon imorron, ska bli skönt att sova ut då igen. Vi har programdag så jag börjar kl. 10, ska då kolla på en föreläsning med en kille som är en f.d. huligan, nazist och ledare för järnkaminerna. Tror faktiskt att det kommer bli riktigt intressant. Efter det slutar vi, så kanske runt tolv är skoldagen slut.
Då ska man hem och plugga spanska, blä.
Sedan är det torsdag vilket betyder spanska prov och efter skolan ska man umgås med Schalle och Mongot. Kommer bli sjukt kul.
Sedan är det fredag, idrott, VOLLEYBOLL! Tror inte att jag någonsin i hela mitt liv har längtat till en idrottslektion. Men nu gör jag det, på riktigt. ( :
Nu är det kick-off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback