Fredag.

2008-03-14 @ 18:13:36

Sitter nu vid datorn och lyssnar på musik. Nej, det är inte Drake Bell. Faktum är att jag börjar återgå till min musik nu, så just nu spelas Brian McFadden - Uncomplicated.


Skoldagen idag var bara konstig rakt igenom så har ingen större lust att kommentera den så mycket. Allra värst var engelskan då jag verkligen inte fattade något (syftar inte på ämnet).

Bästa lektionen  var historian då jag faktiskt var riktigt aktiv och antecknade allt Gunnar sa.

Resten av dagen var fylld med skratt och konstiga påhitt från mig och Johanna.


Ser nu framemot en skön och mysig hemma kväll. Ska kolla på tv och bara ta det lugnt. Resten av helgen kommer bestå av fysik, engelska och möjligtvis lite matte om jag orkar, men tvivlar på det.

Kanske blir något med JB eller finnen, får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback