En riktigt effektiv dag hittils.

2008-03-16 @ 13:34:02

Oj, halva dagen har gått och det känns som jag har hunnit med hur mycket som helst. Det har jag faktiskt, har varit jätte effektiv idag och är riktigt stolt över det.


Det började med en tidig morgon, kämpade mig ur sängen runt halv nio. Var klar vid nio och började då plugga en massa fysik. Satt i ungefär två timmar med skiten.

Packade då ihop alla vitt tvätt och tog lugnt ett tag innan jag gick till mormor och morfar där man blev bjuden på pannkakor. Tvättade och plugga engelska där och precis hem från dem nu. Lade precis in en ny tvätt i tvättmaskinen också.

En väldigt effektiv dag som sagt.


Ska snart plugga mer fysik och efter det ska jag slipa lite på historia uppsatsen innan jag skickar in den.

Ska nog försöka få tag på Karin lite senare också för att höra om påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback