Drake Bell

2008-03-10 @ 16:10:47

image189

Jag har kommit på en väldigt viktig sak angående mig själv idag. En sak som verkligen fått mig att lära känna mig själv mycket bättre. Det är något som jag tror varenda person runt omkring mig redan listat ut.

Det är nämligen så att jag har blivit helt nerkärad i Drake Bell. I honom och allt han gör.
För det första, så är han jävligt het. För det andra så är hans röst den underbaraste som finns ... efter Brians såklart. För det tredje så är en jätte bra skådespelare.

Helt ärligt, titta på honom. Man smälter. Vilken blick, vilket hår, vilken röst, vilka ögon. Vad är det han inte har? Vad är det som saknas. INGET!

Ska inte försvara mig, men för er alla som inte håller med ... kolla på bilden, lyssna på hans låtar och se någon film/serie han medverkar i.
Har ni inte fallit för honom efter det så vet jag inte vad det är för fel på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback