Det regnar ute.

2008-03-17 @ 14:56:43

Kom precis hem från skolan. Vi fick sluta tidigare eftersom vi hade ett läxförhör på engelskan och efter det så ville hon inte börja med något nytt. Jobbigt för de som hade omprov idag, en timmes håltimme innan ett prov är aldrig uppskattat.  

Borde egentligen sätta igång med fysiken nu, men jag är så grymt trött. Känner mest för att sova i någon timma eller.


Dagen idag då, ja vad ska man säga. Jag och Micham var på vårat vanliga humör, det räcker nog mer än väl.

*Pluto kommer med hjälp av palsternacka*.

Blev iaf jätte glad när jag kom från skolan. iPoden funkar nu igen! : )

Nej, nu ska jag nog sova eller så ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback