Brian McFadden! <3

2008-03-15 @ 16:58:03

Är helt överlycklig just nu. Har drabbats av den världskända Jenny Brian Mcfadden hysterin.

Satt och sökte på youtube. Ville titta på lite gamla klipp på Brian eftersom jag nu de senaste dagarna börjat lyssna på hans låtar igen. 

Upptäckte då att han har släppt en singel som jag aldrig hört talas om. Någon som råkar ha Brian McFadden - Jones? Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få tag på den. Kommer inte kunna få en lugn stund förens jag fått tag på den.



Gjorde sedan en lite research och det slutade med att jag upptäckte en av hans dominerande hemsidor. På den stod det att han kommer släppa ett album nu i April! LÄNGTAR!

Det sjukaste med det är att på det albumet så finns en låt som jag nu haft i över ett år, och läser man på hemsidan så står det att den släpptes 2008.
Men hur som helst, Brian är tillbaka! Dessutom har klippet sig igen så nu ser han ut som han gjorde i Westlife. ( : 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback