Axelberg, Axelsnodd & Currypuma.

2008-03-11 @ 21:41:35

Haha, satt nyss och tänkte tillbaka på dagen som varit.

Tänkte på när Micham anlände till skolan och vi satt vid hennes skåp då en kille från "protestgruppen" kom med sin lapp och frågade om vi skrivit på. Micham slängde sig fram och grep tag i lappen och skrek av lycka. Sedan sköt hon över den till mig, medan hon hängde över axel och titta på mig när jag skrev. Samtidigt som hon sa det jag skrev.

När jag hade skrivit Jenny och skulle börja på mitt efternamn, så sa hon iför väg "Axelberg" och sedan sa hon snabbt "aha" som om hon insåg att jag inte hette det. Reagerade inte då, men nu när jag tänker tillbaka på den händelsen så kommer jag ihåg hur killen skrattade lite tyst vid just det tillfället.
Jag vet inte om han skrattade åt mitt efternamn eller åt Micham.

Dagens frågan:

Vad skrattade du åt, jao?

image200
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback