Aj, mitt finger.

2008-03-02 @ 20:37:20

Till och börja med vill jag berätta att jag har klämt mitt finger, och det gör ont.

Jag är helt slut i mina ben, Körde nyss ett litet och då menar jag litet träningspass. Funderar på att köra ett varje dag innan man lägger sig, men ett mer utspritt sådant.

Kollar också på det dära extremt dåliga programmet Singing Bee. Fattar verkligen inte hur jag kan titta på det varje söndag, det är så dåligt man inte ens kan skratta åt det.


Imorron ska Anna äntligen får sin födelsedags present. Bara lite mer än 3 månader för sent, men men.

Haha, nu började jag tänka på  Karin's "sjukt braiga" överraskning. Är faktiskt lite nyfiken på den, men vet inte riktigt om jag verkligen vill se den.


HAHAHA, la precis ner matteböckerna i väskan. Hittade då min och Johanna's bild som föreställer helvetet. Skulle gärna ha lagt upp den nu, men den är tyvärr inte klar.  Det kanske blir morgondagens projekt på mattelektionen.


Fan, kom precis på att mina planer om att gå på träningen på tisdag inte kommer ske. Det är nämligen så att det är retur mellan Arsenal - Milan. Det kan man ju bara inte missa! Har längtat efter den matchen sen de möttes ... när det nu var. LÄNGTAR!
IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback