Addicted to sms.

2008-06-13 @ 18:07:34

Jag har lärt mig en ny sak om mig själv. Något som troligen varenda människa som någonsin mött mig redan listat ut, men det är som folk brukar säga. Man lägger inte märke till sakerna som är nära en. Eller något liknande.

Hur som helst har jag på senaste tiden börjat insett att jag är smsmissbrukare. Har kommit på detta tack vare alla påhopp man råkat ut för från flera i klassen samt Jonnas ord som sades i onsdags. Hon ställde frågan, som mer var ett påstående, "du skickar väl typ 100 sms per dag?" Jo, får jag tag på rätt person så blir det lätt över hundra. Usch vad hemskt det låter. Men det är väl mitt sätt att vara social på.

Kort sagt, jag är mer beroende till min mobil än något annat. TIll och med mer än till cola.

Chatte
Du vet att jag alltid står på din sida.

För övrigt vill jag bara få det sagt att jag är grymt besviken på en viss person. Trodde att det fanns mycket mer vett i den skallen, men tydligen inte.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: joey

jag är stolt med smsare :D

2008-06-16 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback