The war at home is home!

2008-06-16 @ 17:05:43
 
Vi bjuder på dem.


Inte så konstigt att allt kändes så hemskt som det gjorde imorse. Casanova filmen funkade utmärkt, vilket lyste upp allt oerhört mycket. Blev på glatt humör att jag beslöt mig för att ta en sväng förbi mormor och morfar. När jag gjorde mig i ordning inträffade lite saker. Bl.a. fick man agera någon sorts förmedlare, inte för att jag klaga, känns skönt att det håller på att försvinna ut världen. Drabbades även av en lätt feber eller förhöjd kroppstemperatur som höll i sig ett tag.


Hur som helst är jag hemma nu och väntar på att pappa ska komma hem. Ska då äta eller åka iväg och handla mat på direkten. Sedan är det dags för fotboll. HEJJA ÖSTERRIKE! Hoppas de slår tyskarna, en svår nöt att knäcka (var det rätt tillfälle?), men inte omöjlig. Gäller att tänka positivt.

Känns som jag börjar svamla igen, tror att det beror på att jag inte gjort mycket på den senaste tiden. Med andra ord, dags att avsluta detta inlägg.

Kim hälsar!

JB, förlåt att jag inte svarade tidigare. Kollade på Casanova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback