Tack för idag flickor!

2008-06-26 @ 18:44:30

Har precis kommit hem efter en helt underbart mysig dag.

Har varit inne i stan med Rohie, Christine och Matilda. Anledningen var att lilla gummselumsan Rohie fyllde hela 17 år idag. Det var hur mysigt som helst, vi åt promenerade, åt glass och pratade.

Tog sedan en liten tur till Farsta där jag köpte nya Sims spelet och ett födelsedags kort till mamma.

Ska nu göra förbaket för imorron med pappa och sedan är det fotboll som gäller!

SPANIEN!

Jag säger samma sak som jag sa till flickorna idag, vinner Ryssland kollar jag inte på finalen. Men de kommer ju inte vinna så fattar inte varför jag ens ska bry mig. Är ganska glad över en sak, pappa håller på Ryssland. Vilket betyder att det kommer bli en liten mig-mot-morfar stämning ikväll. : )

Kim hälsar!

Fabbe & Villa :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback