Snart fussball.

2008-06-17 @ 20:13:45
ÄLSKAR!
För det första måste jag verkligen berätta något helt otroligt. Jag har inte tittat på Supernatural nu på över en vecka!


Den här dagen har väl varit som vilken annan dag som helst. Den har haft sina glada stunder och sina "Jag-önskar-jag-kunde-spola-fram-tiden" stunder. Hur som helst har dagen gått väldigt fort. Det mest positiva var att jag fick mitt busskort, två dagar tidigare än sagt. JIPPIE!


Sitter just nu och spelar Bejeweled i väntat på fotbollen. Imorron är det fotboll igen för Sveriges del. Ska troligen se på matchen med Karin som sällskap. Börjar nästan ångra mig nu, vet hur jag blir när jag tittar på fotboll. Speciellt om det gäller något. Så jag är lite orolig över att Karin ska börja ta avstånd ifrån mig, men vem kan göra det?

Aja, dags för en dusch nu innan fotbollen.
kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Ella

Vilka är det som spelar ikväll?

2008-06-17 @ 20:18:26
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: karin

Frankrike - italien :)

2008-06-17 @ 21:38:44
Postat av: Jenny

Och Holland - Rumänien

2008-06-17 @ 22:22:23
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback