Så otroligt söta tillsammans.

2008-06-25 @ 21:02:37

image189

Kom precis hem ifrån en hattig liten shoppingrunda med Danne som mest bestod utav barnsligheter och fram och tillbaka körningar. De senaste timmarna har gått åt till en tur till brädgården, tillbaka hem. En sväng till GO,  Stadium och EKO. Detta resulterade i en massa virke, ett par skor samt kläder till Danne, RISK och presenter till mamma. Ganska lyckat om ni frågar mig.


Ska nu ägna den närmaste tiden åt fotbollsmatchen (Hejja Tyskland!) samt inslagning av paket. Ska sedan kontakta Rohie om morgondagen. Ska även ladda upp inför morgondagens sammandrabbning. Har längtat så sjukt mycket efter morgondagens match, gör det fortfarande.  


Aja, fotboll som gäller nu!

Kim hälsar!




När man se på en del par så vet man att det inte kommer hålla.

När jag ser er två så ser jag något annat, och jag tror helt ärligt att ni kommer hålla hela livet ut.
Om inte ni gör det, vilka ska lyckas med det då?
Grattis igen!


O&C

Kommentarer
Postat av: challe&oskar

TACK :D

2008-06-25 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback