Så j*vla in i helvetet förbannad.

2008-06-18 @ 23:13:10

Det finns inga ord, det finns inte ett jävla ord som kan beskriva hur jag känner just nu. Är så fruktansvärt förbannad på den jävla median. Speciellt på den där jävla tönten som pratade på radion på vägen. Om du nu tycker det så kan vi ju ställa upp med Isaksson i mål, en fyrbackslinje och Zlatan helt ensam på alla andra positioner. Så får vi ser hur jävla bra det går, kommer ju inte kunna slutföra kvalsmatcherna, men om du nu tycker så borde vi prova så du verkligen förstår hur inkompetent du är! Det är för fan en lagsport! Ingen jävla divashow.

Jag är så jävla förbannad så orkar inte skriva, och jag vill inte heller skriva mer. Median kan verkligen få en att vilja spy på dem alla!


Är ganska glad över att jag såg matchen med Karin, och hemma hos henne. Det gjorde att jag aldrig vågade komma in i matchen, vilket gjorde att jag aldrig fick de känslorna som jag annars hade fått. Pappa sa till och med att jag lät mer samlad och glad på telefonen än han väntat sig, vilket betyder att jag verkligen var duktig hos Karin.

Det där kändes skönt, att avsluta med att berömma sig själv. Ska nu kolla på EM-magasinet, kommer troligen bli på ännu värre humör. Sen ska jag kolla på Grekland - Spanien matchen.

Nu är det Holland och Spanien man håller på i EM. HEJJA FABBE!

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback