PSYCH!

2008-06-15 @ 16:09:29

 Shawn&Gus
Har precis gett Micham hennes present som hon förväntade sig. Vet inte riktigt varför hon gjorde men men, man måste ju göra det värt väntan. För hon har väntat på den!

Väntar nu på mat samtidigt som jag kollar på Psych. En av de bästa serierna någonsin! Har annars spenderat någon timme hos mormor och morfar idag. På vägen hem hade jag tur i oturen ... eller mest tur om jag ska vara ärlig. Hade annars gjort bort mig ganska rejält.

Resten av kvällen ser ganska lugn ut, har inget busskort nu förrän på torsdag. Så egentligen så kommer nästan hela veckan spenderas hemma, ganska mysigt och lite lång tråkigt.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

startade nyss en ny tävling

kul om du deltar

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-15 @ 16:15:09
Postat av: Mariama

gammla eller nya avsnitt??:)

2008-06-15 @ 16:18:41
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback