Natta försökte locka fram min scortum sida idag.

2008-06-04 @ 23:03:41

Sitter nu med Schallemäret i hela ansiktet, det ska sitta i i 3 minuter till innan det skall tvättas bort. Kollar samtidigt på Men of honor. Vilken underbar film.

Var inställd på en liten sovmorgon imorron, men det ändrades när Micham skickade mess. Tydligen ska några träffas hos Eliana innan skolan och mysa lite, och hon undrade om jag ville joina. Självfallet vill man det. Så det blir den gamla vanliga skoltiden imorron.


Haha.
Vi bjuder på den.

Danne och jag slog ett vad idag, eller vad och vad ... man kan mer kallade för en tävling... eller något annat. Jag ska lära mig hur man bränner ett specifikt fil och hur man lägger till text som man kan välja till eller vara utan. Sedan ska jag lära honom det. Han ska går ner 25 kg. den som klarar sin uppgift först vinner ett pris som vi inte bestämt.

Efter vi bestämt detta slog det mig att hur det än slutar så vinner han bara på det. Eftersom det är han som vill lära sig och det är han som går ner. Men ärligt talat så bryr jag mig. Hans uppgift är något som jag och mamma nämligen nu gått runt och tjatat om i tre år nästan oavbrutet.

Dessutom kommer jag då få en springvän. : )

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback